INTERVIU. Lara Lee: Nu sunt genul de persoană care să abandoneze

Lara LeeA concurat la X Factor UK, X Factor România iar acum, la Selecţia Naţională Eurovision. Şi nu pentru prima dată. Dar anul acesta a fost în prim-plan. Şi nu oricum, ci printre favoriţii pentru a reprezenta România la Eurovision 2015, cu piesa Superman. Are o voce incredibilă şi promite foarte mult. A colaborat cu producători ai unor nume mari din industria muzicală internaţională, precum P!nk, Justin Timberlake sau Jessie J şi spune că nu se va opri aici. Este Larisa Ciortan, sau, cum o ştim cu toţii, Lara Lee!

Deşi nu obişnuiesc să public interviuri pe blog, Lara Lee mi-a făcut plăcerea de a-mi răspunde la câteva întrebări legate, în special, de ceea ce a însemnat pentru ea Eurovision 2015. Cum spuneam într-un post anterior, am susţinut-o şi am votat-o. Deşi la Viena va merge Voltaj, pentru mine, Superman rămâne în continuare piesa pe care aş fi putut-o vedea pe primul loc la Eurovision 2015.

Călin Cociş: Salut, Lara! Voi începe cu o întrebare, spun eu, simplă: De ce Lara Lee şi nu Larisa Ciortan?

Lara Lee: Hello! Lara Lee este noul meu proiect. M-am maturizat, m-am reinventat. Larisa Ciortan este un nume greu pentru a fi pronunţat de străini. Înainte de a participa la X Factor România, mi-am încercat norocul la X Factor UK, iar englezilor le-a fost imposibil să îmi pronunţe numele. Aşa că am decis să îmi găsesc un nume cât mai uşor de pronunţat, deoarece îmi doresc ca proiectul meu să devină internaţional.

CC: A fost mai greu să concurezi în cadrul Eurovision România decât în cadrul X Factor?

LL: X Factor este un show în care am dobândit experienţă şi în care m-am format atât ca artist, cât şi ca om. În momentul în care concurezi la Eurovision îţi asumi mult mai multe responsabilităţi, pentru că intră în joc imaginea ţării, iar eu mi-am dorit să pot fi un bun ambasador al României.

CC: Care a fost prima imagine/primul gând care ţi-a venit în minte când ai ascultat piesa „Superman” pentru prima dată?

LL: Mi-a plăcut foarte mult şi mi-am dat seama că mi se potriveşte. Eram sigură că ar fi putut face o figură bună dacă reprezenta România la Viena (menţin această opinie :D).

CC: A existat vreun moment în ultima perioadă, de pregătire pentru Selecţia Naţională Eurovision, în care ai fi vrut să renunţi?

LL: A fost o perioadă stresantă şi pot spune că au fost momente de incertitudine, însă niciodată de abandon. Nu sunt genul de persoană care să abandoneze.

CC: În ultima perioadă ai fost extrem de susţinută, dar şi contestată de foarte multe persoane. Te-a influenţat acest lucru în vreun fel?

LL: Întotdeauna încerc să păstrez o aură pozitivă în jurul meu, care să mă protejeze, aşa că niciun rău nu m-a putut atinge. Ce-i drept, nici nu am prea avut timp să citesc tot ceea ce s-a scris despre mine, deoarece am încercat să mă concentrez asupra momentului pe care îl aveam de pus în scenă. Întotdeauna vor fi oameni pro şi contra, acest „fenomen” nu poate fi controlat.

CC: Cum te-ai simţit pe scena Selecţiei Naţionale Eurovision 2015?

LL: M-am simţit foarte puternică şi nu am avut emoţii, contrar aparenţelor (transmisia sunetului). M-a nemulţumit şi m-a dezamăgit ceea ce s-a auzit/văzut la televizor, pentru că nu a reflectat realitatea de pe scenă.

CC: În ultimele două zile, foarte multe voci au susţinut că suportul tehnic acordat de echipa de organizare a Selecţiei Naţionale nu s-a ridicat la nivelul cerinţelor tale şi ale staff-ului tău. Ce părere ai despre aceste opinii?

LL: Da, este adevărat. De exemplu, mama mea, care a fost în sală şi m-a ascultat (ea este şi profesoara mea de canto) şi-a dat seama de la primele acorduri ale melodiei că sonorizarea s-a schimbat faţă de ceea ce s-a auzit la ceilalţi concurenţi, totul fiind mult mai încet. De asemenea, am primit foarte multe mesaje de la fanii care au remarcat că ceva a fost în neregulă. Într-adevăr, aşa a fost… După ce s-a terminat finala, am reuşit să ascult prestaţia mea şi nu mi-a venit să cred că s-a recurs la asemenea jocuri pentru a distorsiona adevărul.

CC: Ce piesă/piese din Selecţia Naţională ai fi susţinut dacă nu ai fi participat?

LL: Mi-a plăcut şi îmi place în continuare piesa lui Tudor Turcu, „Save us”, dar şi piesa Luminiţei Anghel, „A million stars”. Iubesc vocile puternice şi melodiile de acest gen.

CC: Ce părere ai despre piesa câştigătoare a SN, „De la capăt”, by Voltaj? Ai un mesaj pentru cei care ne vor reprezenta în acest an la Viena?

LL: Eu nu pot decât să le urez succes celor de la Voltaj şi să sperăm că vor ocupa un loc cât mai bun la Viena.

CC: Vei mai participa la Eurovision în viitor?

LL: Se pare că mulţi îşi doresc ca eu să mai particip la Eurovision. Nu ştiu… Dacă voi mai avea o piesă potrivită, probabil că voi mai încerca.

CC: Îţi mulţumesc pentru răspunsuri, Lara! Te rog să transmiţi un mesaj tuturor celor care te-au susţinut şi celor care citesc acest blog.

LL: Vă mulţumesc din suflet pentru susţinere! Ştiu că aţi fost foarte mulţi cei care aţi votat piesa „Superman”. Sper să fiţi alături de mine în continuare şi să susţineţi proiectele mele viitoare! Gânduri bune şi o primăvară cât mai caldă să aveţi în suflete! :*

Selecţia Naţională a Eurovision România a avut loc în 8 martie, în Sala Polivalentă din Craiova şi a fost organizată de TVR, în colaborare cu Primăria Municipiului Craiova. Reprezentantul României a fost ales de un juriu de specialitate selectat de TVR (care a avut o pondere de 50% în decizia finală) şi de votul publicului, prin televot (50%).

În urma câştigării Selecţiei Naţionale de către Voltaj, cu piesa „De la capăt”, au apărut o serie de zvonuri legate de favorizarea trupei de către organizatori, cât şi o serie de nemulţumiri legate de modul în care echipa de organizare a respectat sau nu cerinţele staff-urilor concurenţilor cu privire la punerea în scenă a momentelor artistice. De asemenea, există voci care susţin că rezultatele televotului nu ar fi reale, întrucât mai multe linii de vot ale unor concurenţi, printre care şi Lara Lee, nu au funcţionat sau cei care au votat nu au primit mesaje de confirmare.

Sursă foto – facebook.com / Sursă video – youtube.com

Leave a Reply

