Ce îi doresc jegului uman care și-a bătut prietena 22 de ore

Bajusz Adrian Claudiu Înainte de toate, să știm despre cine vorbim. Jegul se numește BAJUSZ ADRIAN CLAUDIU și este din Timișoara. 

Știu că probabil voi fi criticat pentru limbaj. Nu-mi pasă. În fața unui asemenea element nu mă pot abține. Deși nu aveam nevoie, am dat peste un articol în care am găsit ceea ce urăsc cel mai mult în viața asta. Un mare cocoș, care și-a luat la bătaie prietena până aproape a omorât-o. Așa a știut individul să arate cât îl duc mușchii.

A sechestrat-o în apartament și a bătut-o 22 de ore. 22 de ore în care jegul stătea pe scaun, bea și o trântea pe fată cu capul de pereți, smulgându-i părul din cap. Scriind asta acum, îmi imaginez scena. Văd o fată fără apărare, maltratată de un tâmpit care, sub pretextul că e gelos, a călcat-o în picioare ore în șir.

victima-2-640x480

“M-a întrebat dacă l-am înşelat şi dacă am dus pe cineva la el în apartament. Pentru că nu a primit răspunsurile care le dorea el a început să dea cu palma, apoi cu cureaua peste spate şi le alterna cu pumni. Bătaia a fost aproape continuă. Nu m-am putut apropia de telefon că nu m-a lăsat. A smuls părul din capul meu precum smulgi iarba. Stătea pe scaun în bucătărie, mă ţinea cu dreapta şi cu stânga îmi smulgea părul din cap. M-a dat cu capul de mai multe ori în perete până am făcut gaură în peretele de rigips. Cât m-a bătut a băut întruna. La un moment dat l-am întrebat dacă vrea să mă omoare şi mi-a spus că nu s-a hotărât. Pe la 2 noaptea a zis că mă dă unui proxenet”. Asta spune femeia, după ce a reușit să scape pentru că individul a trimis-o după țigări.

victima-1 victima-5

De parcă nu ar fi suficient, sunt convins că nu a povestit tot. Știu foarte bine cum femeile maltrate au o reținere în a vorbi despre ce li se întâmplă. Probabil multe lucruri au rămas acolo, între ei doi.

Javra a avut tupeul, dacă cred ce spune PRO TV, să îi ceară fetei să își retragă plângerea de la poliție, oferindu-i bani. Băi, cât de prost poți fi? Se poate mai mult de atât? După ce o bați, aproape o omori, o dai cu capul de pereți aproape 24 de ore, ai tupeul nesimțit să îi dai bani să tacă?

Nu există, indiferent de circumstanțe, motive pentru care o femeie să rămână lângă un asemenea personaj. Speranța că se schimbă, copiii sau lipsa de alternative NU sunt un argument pentru a îndura asemenea momente.

Și decizia de a pleca nu trebuie să vină când se ajunge în cazuri extreme, precum acesta. O palmă trebuie să fie suficient. Pentru că după o palmă, urmează mereu a doua, a treia, până se ajunge aici.

În România sunt sute de mii de femei care sunt zilnic agresate de partenerii lor. Asta spun statisticile oficiale, care nu prezintă, însă, adevărul integral. Multe dintre victimele violenței domestice (cea mai mare parte) nu raportează, nu reclamă ce li se întâmplă din motive de tot felul, de la gura lumii până la teama de mai rău. Față de ele, statul se face că îi pasă, cu tot felul de strategii reci și mizere, care rămân pe hârtii, în sertarele unor birouri.

Revenind, BAJUSZ ADRIAN CLAUDIU, să nu îi uităm numele, a fost reținut de polițiști și va fi, probabil, condamnat. Avocatul femeii spune că fapta se încadrează la tentativă de omor, lucru cu care sunt perfect de acord.

Principiile mele îmi spun să nu scriu asta. Dar o voi face, pentru că exact asta gândesc. Și îmi asum ce spun. Pentru mine, individul merită același lucru pe care l-a făcut și el.

defr

Mereu am fost, și sunt în continuare, împotriva violenței. Dar acum sunt subiectiv. Da, aș vrea să îl văd pe el vânăt, cu părul smuls, dat cu capul de pereți. Exact 22 de ore. După care, aș vrea să îi văd reacția când i se oferă bani să tacă.

Foto: pressalert.ro; PRO TV

One thought on “Ce îi doresc jegului uman care și-a bătut prietena 22 de ore

Leave a Reply

