Cucoana Górghiu și mintea scurtă

A GDupă ce ani la rând a pupat în fund PSD-ul, madam Górghiu (a se vedea accentul!) ne arată cu câtă plăcere dă cu pumnii în sigla acestuia.

De fraier ce eram, mă bucuram când a câștigat alegerile interne din PNL. Cum să nu mă bucur? În sfârșit, o femeie ajungea (co)președintele unui partid mare.

Doar că de atunci au trecut câteva luni bune, în care nu am văzut-o pe madam decât urlând și țipând ca Ponta să-și dea demisia. Dacă nu Ponta, altul, alta, alții. Lista-i lungă.

Și bine a făcut. Și eu vreau să scap de Ponta. Și eu am vrut să scap de Rus, de Oprescu, de Vanghelie și de mulți alții. Diferența e că eu nu conduc cel mai mare partid de opoziție și nu pe mine m-au ales alții să îi reprezint.

Că în România avem o pseudo opoziție știm cu toții, ne-am lămurit rapid. Dar nu asta-i ideea.

Astăzi, Alina Górghiu a postat o poză de Facebook, în care ne arată cât de luptătoare e ea. Nu pentru a face o altfel de politică, nu pentru a aduce ceva nou și constructiv în politica de pe Dâmbovița, ci pentru a da cu pumnii în PSD, chipurile, în glumă.

Alina Gorghiu, viteaza

Mi-ar fi jenă, dragă madam Górghiu, ca lider al Opoziției, să postez imagini cu mine dând cu pumnii în sigla partidului de la Putere. Oamenii te-au ales pentru că păreai altfel, altceva. Talente și ifose am mai văzut. Dacă te așteptai ca lumea să te aplaude pentru cât ești tu de curajoasă, ți-ai luat un fail. Când am ieșit în stradă, am cerut altceva.

Jenant.

Mi s-a dus de mult speranța că noul PNL va fi altfel. A durat, oricum, puțin. Am crezut că, girat de Iohannis, va fi un partid cu adevărat reformat. Au dovedit rapid că nu-s decât aceeași Mărie, cu altă pălărie siglă.

Vin alegerile, zic unii, și se rezolvă. Se rezolvă pe dracu. PSD va câștiga iar, probabil la o mică diferență față de PNL. Dacă nu, PNL va urca la putere, PSD va cere demisii din opoziție. Noi, în schimb, o s-o sugem în continuare. De proști, de needucați, de fraieri.

Foto sus: cotidianul.ro.
Leave a Reply

